Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: mute 185000

Re:mute 185000 27 Dec 2009 11:04 #32222

ah ok thx hose, but i only desciribed that situation. i dont know german so good so its the reason why i could understand sth wrong:)
-edit: icant admit anything if nobody translate some posts into english:)(ueriges,spartan)
if sth else is wrong , lets talk in teamspeak or in english thread-thx:)
  • dr.house
  • dr.house's Avatar
  • Platinum Boarder
Last Edit: 27 Dec 2009 11:21 by dr.house.
The administrator has disabled public write access.

Re:mute 185000 27 Dec 2009 13:18 #32228

dr.house wrote:
if ppl tk me i always say ok-no problem i know that was accident and i continue my game

@Uerige: Hier behauptet er aber das Gegenteil von dem, was du sagst, nämlich dass es grundsätzlich bei Tks von einem Unfall ausgeht.

Re:mute 185000 27 Dec 2009 13:39 #32229

Malacath 1992 wrote:
dr.house wrote:
if ppl tk me i always say ok-no problem i know that was accident and i continue my game

@Uerige: Hier behauptet er aber das Gegenteil von dem, was du sagst, nämlich dass es grundsätzlich bei Tks von einem Unfall ausgeht.
Wenn er tk macht,ja,ich habe es aber anders erlebt.Aber ich habe das hier nur mal einbringen wollen weil es um house ging und er sich als mod anders verhalten sollte,andere haben mich schon öfter erwischt,nicht war Rotti:) .House verhält sich manchmal komisch und er ist nachtragend aber ich habe in dem fall das Team gewechselt.Das war damit für mich erledigt.
  • Uerige
  • Uerige's Avatar
  • Expert Boarder

Re:mute 185000 27 Dec 2009 14:10 #32230

Hallo,

1. Dr. House ist Guardian, kein Moderator
2. Ich war auf dem Server und hab nur mitbekommen, dass Munin gemutet wurde. Den Grund kenn ich nicht.
3. Munin wurde kurze Zeit später ungemutet.
4. Jeder hat mal einen schlechten Tag und es kann vorkommen, dass man ein und den selben Teammate öfters mal übersieht und ihn so zu einer kurzen Verschnaufpause verhilft.
5. Ob man auf den Charakter eines Menschen schließen kann, wenn dieser öfters Tks macht, kann ich nicht Beurteilen.
6. So wie ich es unter TS gesehen habe, war House mit dem Namen "House-Drunken" oder so (mein English ist nicht vorhanden) on air. Vllt. ist dies eine Erklärung.

Für weitere Nachfragen steh ich natürlich zur Verfügung.
  • FranzDDR
  • FranzDDR's Avatar
  • Moderator
  • Thank you received: 12
Last Edit: 27 Dec 2009 14:17 by FranzDDR.

Re:mute 185000 27 Dec 2009 14:47 #32233

FranzDDR wrote:

Frohe Weihnachten gehabt in der DDR?
!bussi ;)
  • dessi
  • dessi's Avatar
  • Administrator
  • .es.Desmond Sadness has joined the Dictators!
  • Thank you received: 148

Re:mute 185000 27 Dec 2009 14:56 #32234

dessi wrote:
FranzDDR wrote:

Frohe Weihnachten gehabt in der DDR?
!bussi ;)

Ach Dessi, erst jetzt ist für mich Weihnachten. :woohoo:
  • FranzDDR
  • FranzDDR's Avatar
  • Moderator
  • Thank you received: 12

Re:mute 185000 27 Dec 2009 15:03 #32236

FranzDDR wrote:
Hallo,

1. Dr. House ist Guardian, kein Moderator
2. Ich war auf dem Server und hab nur mitbekommen, dass Munin gemutet wurde. Den Grund kenn ich nicht.
3. Munin wurde kurze Zeit später ungemutet.
4. Jeder hat mal einen schlechten Tag und es kann vorkommen, dass man ein und den selben Teammate öfters mal übersieht und ihn so zu einer kurzen Verschnaufpause verhilft.
5. Ob man auf den Charakter eines Menschen schließen kann, wenn dieser öfters Tks macht, kann ich nicht Beurteilen.
6. So wie ich es unter TS gesehen habe, war House mit dem Namen "House-Drunken" oder so (mein English ist nicht vorhanden) on air. Vllt. ist dies eine Erklärung.

Sorry Doc für die Amtsanmaßung:P
  • Uerige
  • Uerige's Avatar
  • Expert Boarder

Re:mute 185000 27 Dec 2009 19:18 #32266

i dont knoW exacly what to say cause i dont understand german so good but

Uerige: if i tk and sb tk me i always say - no problem but if he tk me by panza its diffrent situation(generally i dont complain if sb tk me)

to all: i`ve never said im moderator-i always say im guardian and i have 14lvl if sb ask me about kicking or banning; secondly if i have bad day in my private life i dont take it into my game or guardian`s deccisions, in the end we(guardians,admins,mods) know and respect all rules but everyone use commands in characteristic way(f.e. sometimes if sb has more than 200ping-then he is kicked sometimes mod put him spec; just the same like with me:sometimes i let ppl play if there are no laggs and sometimes i put them spec if ppl say:"oh too many laggers with high prohibited ping,house plz do something"; its just the same if sb sk or other things!

franz: once i was in ts and had name:drunky house but i was after 2 beer and i didnt loose my mind, i dont play if iam completly drunk:)

i think we need to focus more on a game and stop !whinning:)
hehe of course here is forum and everone can say something:)
COCO JUMBO !!!:woohoo: :side:
  • dr.house
  • dr.house's Avatar
  • Platinum Boarder

Re:mute 185000 27 Dec 2009 19:33 #32267

dr.house wrote:
i dont knoW exacly what to say cause i dont understand german so good but

Uerige: if i tk and sb tk me i always say - no problem but if he tk me by panza its diffrent situation(generally i dont complain if sb tk me)

to all: i`ve never said im moderator-i always say im guardian and i have 14lvl if sb ask me about kicking or banning; secondly if i have bad day in my private life i dont take it into my game or guardian`s deccisions, in the end we(guardians,admins,mods) know and respect all rules but everyone use commands in characteristic way(f.e. sometimes if sb has more than 200ping-then he is kicked sometimes mod put him spec; just the same like with me:sometimes i let ppl play if there are no laggs and sometimes i put them spec if ppl say:"oh too many laggers with high prohibited ping,house plz do something"; its just the same if sb sk or other things!

franz: once i was in ts and had name:drunky house but i was after 2 beer and i didnt loose my mind, i dont play if iam completly drunk:)

i think we need to focus more on a game and stop !whinning:)
hehe of course here is forum and everone can say something:)
COCO JUMBO !!!:woohoo: :side:
Affirmative!!!!
  • Uerige
  • Uerige's Avatar
  • Expert Boarder

Re:mute 185000 28 Dec 2009 15:52 #32326

U dont play drunken?!
Dont make me laughting. U did in the past! I was there. :laugh:

btw. any other problems?! Or is it solved?
  • Silver
  • Silver's Avatar
  • Administrator
  • !hoserunter
  • Thank you received: 1
Interessante Selbstgespräche setzen einen klugen Gesprächspartner voraus
Last Edit: 28 Dec 2009 15:52 by Silver.

Re:mute 185000 28 Dec 2009 18:10 #32340

@Germans: Ich fände es aus Gründen der Fairness gegenüber Dr. House schön, wenn man auf Englisch postet. Falls man der englischen Sprache nicht mächtig ist, kann man ja freundlich fragen, ob jemand ins Englische übersetzt, wie es einige unserer nichtenglischen Guardians/Admins/Mods so vorbildich praktizieren...
Last Edit: 28 Dec 2009 20:28 by Malacath 1992.

Re:mute 185000 28 Dec 2009 22:55 #32362

silver- i think all are solved
mala-can you also write your post in english-will be nice:)
  • dr.house
  • dr.house's Avatar
  • Platinum Boarder

Re:mute 185000 29 Dec 2009 00:43 #32365

@germans:Due to fairness towards DrHouse i would appreciate it if you post in English. If you can't speak English you can ask for a translation as some of our nonenglishspeaking admins do so in a very good way.

Re:mute 185000 29 Dec 2009 17:59 #32405

hihi thank you Malacath, writing and reading german is easier than listening. i dont want to missunderstand sth in german so its the reason why i like more english posts:)
  • dr.house
  • dr.house's Avatar
  • Platinum Boarder
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.104 seconds

© Kernwaffe.de - Enemy Territory Servers | Design by: LernVid.com